FAQ

Najczęściej zadawane pytania? Sprawdź czy nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie 🙂

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Każdą paczkę staramy się wysłać w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki.
Zazwyczaj jednak paczkę wysyłamy w 24h od zaksięgowania wpłaty.

Jakie są opcje dostawy?

Paczki w naszym sklepie wysyłamy z pomocą firm kurierskich DPD i InPost. Wysyłka paczki kurierem DPD jest możliwa przy przedpłacie i za pobraniem, zaś wysyłka paczki InPost jest możliwa przy przedpłacie do paczkomatów w całej Polsce.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Do zamówień powyżej 100 zł i płatności przelewem tradycyjnym lub PayU przesyłka jest GRATIS!
Kurier DPD (przedpłata) – 12 zł
Kurier DPD (za pobraniem) – 15 zł
Paczkomaty InPost (przedpłata) – 12 zł

Czy po dokonaniu zamówienia mogę je edytować?

Tak, możesz dokonać zmiany adresu dostawy, ale tylko gdy zamówienie nadal ma status „w trakcie realizacji”.
W celu dokonania zmian w danych do dostawy prosimy o kontakt telefoniczny 515 304 454 lub mailowy sklep@ekodemi.pl
Kontakt telefoniczny lub mailowy jest najszybszą metodą kontaktu z nami. Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Składając zamówienie możesz je opłacić za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych PayU lub wykonując tradycyjny przelew bankowy na nasze konto. Dane do przelewu otrzymasz w podsumowaniu zamówienia na maila.

Możesz także wybrać opcję płatności za pobraniem, wtedy za zamówienie płacisz kurierem gotówką lub kartą płatniczą.

Gdzie znajdę wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy?

Formularz do pobrania znajduje się na stronach zwroty i reklamacje oraz regulamin.

Nadal nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas przez formularz kontaktowy, a szybko wrócimy do Ciebie z odpowiedzią!

Piszę do Was!